Dijital Tüketim Trendlerine Korona Virüs Etkisi
Dijital Tüketim Trendlerine Korona Virüs Etkisi
Son günlerde Korona virüs sebebiyle tüketicilerin dijital tüketimi arttı. Ekonomide bir durağanlık gözlemleneceği öngörülürken, incelediğimiz dijital veriler bize e-ticaret ziyaretçi sayılarında ciddi artış olduğunu gösteriyor.
Tüm endüstrilerin etkilendiği bu vakada tüketici davranışındaki değişikliklerin raf ömrü uzun ürünler, kişisel hijyeni koruma, bitkisel besin desteklerine yönelme, evde vakit geçirmeyi eğlenceli hale getirme, dışarıya bağımlılığı azaltarak evde yaşamı destekleyen kategoriler dikkat çekiyor.
Evde Vakit Geçirmeyi Keyifli Hale Getirecek Teknolojik Ürünler
Fitness Kondisyon Ürünleri %620
Puzzle &Aksesuarları %310
Fitness Kondisyon Aksesuarları %265
Bilgisayar Oyunları %125
Oyun Konsolları %105
Dışarıdan almak durumunda olduğumuz günlük ihtiyaçlarımızı evde üretmeye başlıyoruz. Ekmek yapma makinelerinde ciddi bir artış var.
Ekmek Yapma Makinesi 1510%
Kıyma Makinesi 280
Su Arıtma Cihazları 125%
Raf Ömrü Uzun Ürünler
Sabun %2425
Un & İrmik %905
Makarna&Şehriye %710
Çamaşır Suyu %650
Bakliyatlar %280
Tuvalet Kağıdı %115
Islak Mendil %70
Çamaşır Deterjanı %65
Sıvı Yağ&Margarin %60
Bebek Mamaları %40
Bebek Bezi %35
Kişisel Hijyen ve Korunma
Kolonya&Gülsuyu %6605
Sabunlar %2425
Bitkisel Besin Destekleri %365
Tıraş Sonrası Bakım %330
Göz Kremi %240
Hijyenik Pedler ve Tamponlar %95
Ağız ve Gargara Spreyi %70
Yorumlar
Yorum Gönder