Dijital Tüketim Trendlerine Korona Virüs Etkisi

Dijital Tüketim Trendlerine Korona Virüs Etkisi

Dijital Tüketim Trendlerine Korona Virüs Etkisi

Son günlerde Korona virüs sebebiyle tüketicilerin dijital tüketimi arttı. Ekonomide bir durağanlık gözlemleneceği öngörülürken,  incelediğimiz dijital veriler bize e-ticaret ziyaretçi sayılarında ciddi artış olduğunu gösteriyor.



Tüm endüstrilerin etkilendiği bu vakada  tüketici davranışındaki değişikliklerin raf ömrü uzun ürünler, kişisel hijyeni koruma, bitkisel besin desteklerine yönelme, evde vakit geçirmeyi eğlenceli hale getirme, dışarıya bağımlılığı azaltarak evde yaşamı destekleyen kategoriler dikkat çekiyor.

Evde Vakit Geçirmeyi Keyifli Hale Getirecek Teknolojik Ürünler

Fitness Kondisyon Ürünleri %620

Puzzle &Aksesuarları %310

Fitness Kondisyon Aksesuarları %265

Bilgisayar Oyunları %125

Oyun Konsolları %105

Dışarıdan almak durumunda olduğumuz günlük ihtiyaçlarımızı evde üretmeye başlıyoruz. Ekmek yapma makinelerinde ciddi bir artış var.

Ekmek Yapma Makinesi 1510%

Kıyma Makinesi  280

Su Arıtma Cihazları 125%

Raf Ömrü Uzun Ürünler

Sabun %2425

Un & İrmik %905

Makarna&Şehriye %710

Çamaşır Suyu %650

Bakliyatlar %280

Tuvalet Kağıdı %115

Islak Mendil %70

Çamaşır Deterjanı %65

Sıvı Yağ&Margarin %60

Bebek Mamaları %40

Bebek Bezi %35



Kişisel Hijyen ve Korunma

Kolonya&Gülsuyu %6605

Sabunlar %2425

Bitkisel Besin Destekleri %365

Tıraş Sonrası Bakım %330

Göz Kremi %240

Hijyenik Pedler ve Tamponlar %95

Ağız ve Gargara Spreyi %70


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Duo’yu Denediniz Mi?

9 Eylül İzmir'in Kurtuluşunun 97. Yıldönümü!

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!