Markanızın Yüzünün Kurumsal Kimlik Olduğunu Biliyor Muydunuz?


Kurumsal kimlik, markanızın görünür yüzüdür. Kurumsal kimliğinizin en önemli öğesi logonuzdur. Kurumsal kimlik, logonun kullanım kurallarını ve alanlarını içerir. Şirket içi ve dışındaki iletişiminizde markanızın duruşunu temsil eden, kartvizit, antetli kağıt, zarf, dosya, fatura, gibi basılabilir öğelerinin tümü kurumsal kimliğinizdir. Özgün bir logo ve kurumsal kimlik, tüketicinizin zihnindeki imajınızın önemli bir parçasıdır, markanızın daha kolay hatırlanmasını sağlar.
Logo renk çalışması; önerilen en fazla iki renktir. Renk seçiminde sektör, hedef kitle ve kurumun psikolojik olarak vermek istediği mesaj gibi hususlara dikkat etmek gerekmektedir.
  • LOGO ÇALIŞMASI
  • SLOGAN ÇALIŞMASI
  • WEB SİTESİ
  • KARTVİZİT ÇALIŞMASI
  • MAGNET- ETİKET-DAMLA ETİKET
  • AMBALAJ BASKISI-ÇATAL BICAK KILIFI-KOLANYALI MENDİL
  • ANTETLİ FORM
  • DİPLOMAT ZARF
  • FATURA-SERİ FORM
  • SİPARİŞ VE TAHSİLÂT MAKBUZU
  • EL İLANI ÇALIŞMASI
  • KATALOG
  • CEPLİ DOSYA
  • MENÜ TASARIMI
  • AFİŞ
  • BLOK NOT- KÜP BLOK NOT
  • ROLLU-UP
  • DÖN KART
  • CD ÇALIŞMASI
  • ŞİRKET İÇİ GİYİM VE DAVRANIŞLAR İÇİN SEMBOLLER
  • TABELA- FOLYO BASIM- ONE VİSİON
  • DUBA-BAYRAK
  • CAM-ARAÇ – BİNA GİYDİRMELERİ
  • MARKA PATENTİ( ÖNEMLİDİR)
  • PROMOSYON ÜRÜNLERİ( SAAT, KALEM, ÇAKMAK, ANAHTARLIK VS.)
  • DÖNEMSEL ÇALIŞMALAR(TAKVİM, İMSAKİYE, KAMPANYA)
Kurumsal kimliği oluştururken izlenmesi gereken süreçler:
  1. Tasarım süreci öncesi yapılacakların tespiti ve onaylanması
  2. Tasarım süreci zamanlaması
  3. Tasarımların sunumu
  4. Sunum sonrası düzeltiler
  5. Onaylanan tasarımların baskı ve uygulama süreci zamanlaması

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Duo’yu Denediniz Mi?

9 Eylül İzmir'in Kurtuluşunun 97. Yıldönümü!

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!